Організація економічного співробітництва та розвитку презентувала звіт щодо стану освіти

Організація економічного співробітництва та розвитку зазначає, що освітня система України має кілька значних недоліків, що впливають, а деякі навіть зумовлюють розвиток недоброчесності. Про це йдеться у звіті «Огляди ОЕСР на тему доброчесності в освіті: Україна 2017», який було створено й презентовано Організацією.

За словами директора департаменту освіти і навичок ОЕСР Андреаса Шляйхера, більшість цих недоліків засновані на недосконалості або зарегульованості українського законодавства та деяких нормативних актів уряду.

Отже, у документі виокремлено такі недоліки:

Дошкільна освіта:

– нерівний доступ до дошкільної освіти, що спричинений чергами у дитячі садки.

Загальна середня освіта:

– нерівний доступ до шкільної освіти;

– неналежне визнання навчальних досягнень;

– приватні додаткові заняття вчителів;

– неналежне використання батьківських внесків;

– корумпований вплив на закупівлю підручників.

Вища освіта:

– корумпований доступ до вищої освіти (магістерські програми);

– неналежне визнання навчальних досягнень студентів;

– академічна недоброчесність.

«…У своєму звіті ми не критикуємо, а вказуємо на проблеми та чинники, що їх викликають, щоб МОН та місцевим органам було легше їх вирішити», – зазначив Шляйхер.

Збір матеріалів для дослідження проходив у жовтні-листопаді 2015 року. У 2016 році команда дослідників аналізувала матеріали та проводила консультації щодо можливих шляхів вирішення зазначених недоліків системи.

Tagged , , . Bookmark the permalink.

Comments are closed.