Відбулося чергове засідання мотиваційно-освітньої програми для молодого педагога в рамках соціального проєкту «Повір у себе», а саме відбувся психологічний тренінг «Проблеми та перспективи протидії мобінгу».

     Сучасне освітнє середовище навчального закладу не є ізольованим від зовнішніх і внутрішніх факторів, які можуть мати як позитивний результат, так і містити загрози які можуть сприяти деструктивним змінам у ньому. Для протидії таким змінам, необхідно, щоб освітнє середовище навчального закладу було захищеним, обізнаним та безпечним.

    22 жовтня відбулося чергове засідання мотиваційно-освітньої програми для молодого педагога в рамках соціального проєкту «Повір у себе», а саме відбувся психологічний тренінг «Проблеми та перспективи протидії мобінгу».

Під час тренінгу консультант центру МЦПРПП Мрина Сосновська відпрацювала з учасниками уміння аналізувати, критично оцінювати педагогічні ситуації та вирішувати етичні дилеми, окреслила стратегії запобігання і протидії мобінгу, склала з учасниками алгоритм щодо попередження мобінгу.

Тренінг було проведено в рамках проєкту “Повір у себе!”, що реалізується за підтримки Британської Ради в рамках Програми «Активні громадяни» у партнерстві з ГО Агенція сталого розвитку “Хмарочос”, яка є регіональним партнером Британської Ради в реалізації Програми «Активні громадяни», а також Міської організації профспілки працівників освіти і науки України міста Кропивницького.

Bookmark the permalink.

Comments are closed.