17 січня Кабмін України видав розпорядження щодо додаткових заходів підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2018 році.
ХТО МАЄ ПІДВИЩИТИ КВАЛІФІКАЦІЮ У 2018 РОЦІ?
– вчителі початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2018/19 і 2019/20 навчальних роках;
– заступники директорів закладів загальної середньої освіти з навчально-виховної роботи у початкових класах;
– вчителі іноземних мов, які навчатимуть учнів перших класів у 2018/19 навчальному році;
– вчителі закладів загальної середньої освіти (класів), в яких діти навчаються мовами національних меншин.
ГРАФІКИ, ЗА ЯКИМИ ПРОВОДИТИМУТЬСЯ ЗАХОДИ З ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
Згідно з розпорядженням Кабміну, обласні та Київська міська держадміністрація повинні:
-погодити та оприлюднити до 30 січня 2018 року розроблені закладами післядипломної педагогічної освіти графіки підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
-подавати Міністерству освіти і науки щокварталу до 10 числа наступного місяця інформацію про кількість педагогічних працівників, які пройшли підвищення кваліфікації відповідно до цього розпорядження.
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Згідно з Типовою освітньою програмою організації і проведення підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладами післядипломної педагогічної освіти (Наказ МОН № 36 від 15.01.2018 року), цільовою аудиторією є учителі початкових класів закладів освіти різних типів і форм власності.
ПРОФІЛІ БАЗОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
– професійно-педагогічна компетентність;
– соціально-громадянська компетентність;
– загальнокультурна компетентність;
– мовно-комунікативна компетентність;
– психологічно-фасилітативна компетентність;
– підприємницька компетентність;
– інформаційно-цифрова компетентність.
ЯК НАВЧАТИМУТЬ?
Типова освітня програма передбачає очно-дистанційну форму навчання.
Дистанційна форма навчання відбувається шляхом проходження учасниками дистанційного курсу на сайті студії онлайн-освіти EdEra.
Очна форма навчання організовується обласними Інститутами післядипломної педагогічної освіти.
ТРИВАЛІСТЬ НАВЧАННЯ
Типова освітня програма передбачає обов’язкову і вибіркову частини.
Обов’язкова частина складається з очних сесій (60 годин) та дистанційного курсу (60 годин) і охоплює фахові навчальні модулі.
Вибіркова частина передбачає вільний вибір модулів у очному, очно-дистанційному або дистанційному форматах з урахуванням індивідуальних потреб педагогів загальною кількістю 30 академічних годин.