Приблизно 63 мільйонів вчителів початкових і середніх шкіл у всьому світі страждають від закриття шкіл у 165 країнах через пандемію Covid-19.
Вчителі знаходяться на передовій здійснення заходів для забезпечення продовження навчання для майже 1,5 мільярда учнів, і прогнозується, що ця кількість зростатиме.
Разом з керівниками шкіл, вчителі, де б вони не були, швидко мобілізуються і впроваджують інновації, щоб полегшити якісне дистанційне навчання для учнів в умовах ізоляції, з використанням або без використання цифрових технологій. Вони також відіграють ключову роль в інформуванні про заходи щодо запобігання поширенню вірусу, гарантуючи безпеку і підтримку дітей.Разом з керівниками шкіл, вчителі, де б вони не були, швидко мобілізуються і впроваджують інновації, щоб полегшити якісне дистанційне навчання для учнів в умовах ізоляції, з використанням або без використання цифрових технологій. Вони також відіграють ключову роль в інформуванні про заходи щодо запобігання поширенню вірусу, гарантуючи безпеку і підтримку дітей.
Ця безпрецедентна ситуація викликає у вчителів, учнів та їх сімей стресовий стан.
У деяких випадках вчителі, які, можливо, вже самі контактували із хворими на вірус, намагаються впоратися з тривогою, викликаною тим, що їм доводиться працювати в ситуаціях, коли вірус COVID-19 поширюється. Інші мають справу зі стресом, пов’язаним із забезпеченням якісного навчання за допомогою інструментів, щодо використання яких вони отримали мало або взагалі не отримали ніякої підготовки або підтримки.
У багатьох країнах вчителі, які працюють за контрактом або на заміну та технічний персонал знаходяться у зоні ризику, оскільки їх контракти можуть бути розірвані, а вони можуть бути звільнені.
Цільова група з питань викладацьких кадрів – міжнародний альянс, який працює в інтересах вчителів і викладання, – звернулася із закликом вжити заходів для забезпечення захисту, підтримки і визнання вчителів під час кризи.
Керівництво та фінансові і матеріальні ресурси, що виділяються вчителям, необхідні для забезпечення якісного викладання і навчання в дистанційному форматі під час кризи, а також для якнайшвидшого виходу з кризи.
Цільова група закликає уряди, постачальників освітніх послуг і спонсорів – державних і приватних –, а також всіх відповідних партнерів:
1. Зберегти рівень працевлаштування та заробітної плати освітянам та персоналу. Ця криза не може бути приводом для зниження стандартів і норм або для відмови від трудових прав. Тому необхідно зберегти заробітну плату і пільги всього педагогічного та навчально-допоміжного персоналу.
2. Приділити пріоритетну увагу здоров’ю, безпеці та добробуту вчителів та учнів: вчителі потребують соціальної та емоційної підтримки, щоб протистояти додатковому тиску, який чиниться на них у період кризи. Щоб і вчителі мали змогу надавати підтримку своїм учням у цих тривожних обставинах.
3. Залучити вчителів до розробки відповідних заходів щодо подолання наслідків COVID-19 у сфері освіти: вчителі будуть відігравати вирішальну роль на етапі відновлення, коли школи знову відкриються. Вони повинні бути залучені до всіх етапів роботи над розробкою та плануванням політики в галузі освіти.
4. Забезпечити адекватну професійну підтримку і підготовку: наразі мало уваги приділяється адекватній підготовці вчителів для продовження навчання в нових умовах. Ми повинні діяти швидко, щоб забезпечити учителям необхідну професійну підтримку.
5. Поставити принцип справедливості в основу заходів подолання наслідків у сфері освіти: для забезпечення того, щоб знедолені діти не залишалися без уваги, а вчителям, які працюють у віддалених районах або в громадах із низьким доходом або з нацменшинами, буде потрібна велика підтримка і гнучкість.
6. Залучити вчителів до заходів із надання допомоги: Цільова група з питань викладацьких кадрів настійно закликає фінансові установи надавати урядам допомогу в підтримці систем освіти, зокрема в професійному розвитку викладацького складу. Така підтримка особливо актуальна в деяких найбідніших країнах світу, які вже борються за задоволення потреб в освіті через критичну нестачу підготовлених вчителів.
Міжнародна цільова група з питань викладацьких кадрів задля досягнення «Освіти-2030» – це глобальна мережа з більш ніж 90 урядів і понад 50 міжнародних і регіональних організацій (включаючи організації ООН, організації громадянського суспільства, спілки та фонди в галузі освіти), які працюють над вирішенням питань, що стосуються вчителів та викладання. Її Секретаріат знаходиться в штаб-квартирі ЮНЕСКО (м. Париж).
Міжнародний відділ ЦК Профспілки
Міжнародна підтримка 63 мільйонів вчителів у зв’язку з «вірусною» кризою
Bookmark the permalink.